Cemreninannesiii Miyom ameliyatım nedeniyle rahim yırtılması yaşamamam için doktorum 36 ve ya en geç 37. haftada sezaryen yapcağız dedi bu haftalarda doğum yapan var mı? Bir sıkıntı yaşadınız mı?
Sinoooom Cemreninannesiii kardeşimin kızı doğdu 37 haftasında şükürler olsun şuan 1 yaşına girdi 😍 Rabbim sağlıklı versin gerisi mühim değil çıkarsınız hastaneden sıkıntısız İnşALLAH 🙏🏻
Kbramsa Cemreninannesiii ben oğlumu 36 biter bitmez 37 de doğurdum 3.300 doğdu hiç bi sıkıntımız olmadı çok şükür kendisi hala iri kıyım devam ediyor 😊
Fatmahinn Cemreninannesiii 35te ciğer geliştirici yaptılar. 36da doğum yaptım bir sıkıntı olmadı. Bebek küveze filan girmedi. İnşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız yavrunuzu. Endişe etmeyin doktorunuza güvenin en iyisini onlar bilir
Cemreninannesiii tazebiranne_hg04 34. Haftada ciğer geliştirici yapılacak, inşallah bir sıkıntı olmaz 🤲🏻
tazebiranne_hg04 Cemreninannesiii olmaz merak etme canım daha erken haftalarda doğup sağlıklıca gelişen bebekler var stres olma
Sinoooom Cemreninannesiii 34 haftalık da geçen gittiğim klinikten biri doğum yaptı resim atıldı vallahi gözlerime inanamadım MaşALLAH dedim belki 38-39 doğan bebek öyle olmazdı yani Rabbim sağlıklı versin gerisi cidden önemli değil korkmayın ve o haftalar erken değil 🙏🏻🙏🏻😍😍
Cemreninannesiii Kbramsa ben de kilo aldırmaya çalışacağım bebeğe kilosu iyi olursa en azından daha rahat oluruz