cansualtikulac Merhabalar arkadaşlar ☺️ Adetim 3 gün gecikti ve eşimle hiç korunmadın bugün hafif pembe kırmızımsı leke geldi test yaptım negatif çıktı. Yerleşme kanamasıysa kaç gün sonra test yapsam sonuç alabilirim💓
Nisrem cansualtikulac 3 gun gecikmeyle normalde testte cikmasi gerekirdi bn 3 gun onceden yaptigimda cikmisti.Siz isterseniz bir kan verin kesin sonucu orda alirsiniz