Bayancorek qiz3Mm 12+3 de gitmiştim. Bana tok karnına gel demişlerdi, aç tok farketmiyor. Sonucum da 1 hafta sonra çıktı. Hastaneden hastaneye değişiyor tabi. 🌸😊
Gamze__79 qiz3Mm 12.haftamsa yaptırdım o gun kontrole gitmiştim doktor soyledi o gun de yaptırdım ac karnınaydım ben ama ac tok fark edıyo mu emin değilim etmiyo diye biliyorum
Angel_moms qiz3Mm 12 haftada sonuc 4 güne çıktı ac tok farketmez ben sabah bisey yeyib ciktigimda miydem bulandığı için ac gittim
elmaliiturtaa qiz3Mm bana tok gel dediler bide özellikle açsanız muayeneye kadar yemek yiyin dediler idrara sıkışık ve tok gittim 12. Haftamda
ozkayaaz_ qiz3Mm ben 12 haftamda gittim aç tok farketmiyor önce ultrasondan bakıp sonra kan aldırmaya gönderiyor sonuçları da zaten 3 hafta sonra açıklanıyor
btlbsr qiz3Mm 12. Hafta da yaptırdım bende. Tok gittim diye hatırlıyorum ama aç tok farketmiyor diye biliyorum