60_duygu 17 haftalık olacağız yarın ama hamilelik boyunca haftam farklı olsa da tutmayı düşünmezdim, haftanın önemi yok benim için. Can taşıyor olmayı yeterli bir sebep olarak görüyorum. Dayanmasına dayanırım ama Allahım bir emanet gönderdi ve ona en iyi şekilde bakmam gerekiyor. Telafi edilebilecek bir şey sonuçta. 🌸🙏🏼