Feyza1908- Doğum esnasında Karına bastırma olayı nasıl oluyor. Acı veriyor mu. Bi zararı var mı onun. Merak ediyorum şuan🧐
Gulcansckn Feyza1908- valla hiçbir doğumumda karnıma bastırılmadı 😅😅 sadece bebek doğduğunda eşini doğururken karnıma biraz üsten aşağı doğru bastırıldı o kadar 🙂🙂
hunilimom Feyza1908- göğüs altında bi boşluk varya ondan bence 2-3 parmak daha asagisindan bastırıyorlar ben ikinamadim bir defa bastırdılar bi sakıncası olucagini sanmıyorum sonuçta çocuk çıksın diye yapılıyor
Busramislina Benimkine bastırdılar 😂 iyiki bastırdı diye düşünmüştüm o anda işi kolaylaştırdı bence agrı filan hissetmemiştim.
Buse62 Feyza1908- normal yaptım bastıran olmadı öyle ebeler nefes için taktik verdi sadece. su altına dalar gibi nefesini tut dedi sonra tüm gücünle ıkın dedi yaptım hemen oldu dogum zaten
Maviii Feyza1908- benim karnıma bastırıldı ama sancı aldığın için o acı değil ki normal bi ağrı gibi sonra çocuk çıkıyor, doğum bitiyor. oraya takılmayın normal doğum olursa sancı olayına odaklanın o daha daha zor çünkü 😏
Gurbetkusu_43 Feyza1908- Benim karnıma da hiç bastıran olmadı. Ebe öylece bekledi. Zaten vücut biliyor kendini nasıl yöneteceğini 🤷🏻♀️ Doktor da ıkınmada zorlandığım anda geldi oda hiç müdahale etmedi. Sadece eğer biraz daha kuvvetli ıkınmazsan kesi atacağım dedi o kadar.
zeytinkiz Feyza1908- bende bastırmadışar asla dokunmadılar bile. Dogum bitince plasentayı ve içi temizlemek için ebe elinle göğüs altından asagı dogru 3 kere karnımı sıyırdı bastırarak ama öyle abanmaa değil yani masaj yapar gibi diyim🤔
Aselinannesi51 Feyza1908- benim bastırdılar bi agrı hissetmedim o bastırırken bende ıkındım o an dogdu zaten zararı olsa zaten ebeler yapmaz böyle bişeyi