gizemrdpl Kızlar 13 haftalıkken doktora gittim ama doktor 16.haftada görünür dedi neredeyse 16 olacağız ama merak ediyorum sizler ne kadarken öğrendiniz?
Angel_moms gizemrdpl ilk oğlumda 11+5 te şimdiki hamilelikde 12+3 te yine oğlum olucak bu arada ben Azerbaycanlıyim
Ozlm0916 gizemrdpl daha erken kuzum kimi bebek hemen göstermiyor kendini 16 haftalikken gittik erkege benziyor dedi dedi 17 +3 te netleşti 😇
Gul1998___ 17 hafdadaym doktor bugun 100 de 80 kiz dedi ama detaylida daha kesin bilinir dedi neden oyle dediki acaba kesin soylemedi