Cilemm1 Kizlar iyi aksamlar. Regl im bugün bitti ve ovulasyon testi yaptım geçen ay ovulasyon testi ile değerlendirmiştik ama kısmet olmadi bu ay yeniden deniyoruz nasip olursa eğer 🙏🏻 Testte t çizgisi c den birazcık soluk çıktı bugünu degerlendirmek gerekiyor mu ? Bu birinci sorum. İkinci sorum ise test yapmadan önce nelere dikkat edilmesi gerekiyor ben 1 saat öncesinden sıvı tüketmiyorum 1 saatlik idrar ile test yapıyorum 7 dk kadar sonucu bekliyorum doğru mu yapıyorum ? Bir de t çizgisi çok az solukti acaba yarın o koyu olur mu ? Yumurtlama her ay farklı günlerde oluyor değil mi ? Bunlari yanitlarsani sevinirim 🤗🥰
Asillllll1111 Cilemm1 Ben adet bitmişti hemen başladım t ve C çizgisi koyu çıkınca değerlendirdim ve hergün aynı saatte yapmaya dikkat ettim her sabah 10 da yapıyordum
Habus Cilemm1 her gün aynı saatte yapmaya, sıvı alımı konusundaki dengeye(ben 2 saat sıvı almıyordum), ve 5 dakika içinde çıkan sonuca dikkat etmeniz gerek. Ayrıca testin fotoğrafını atarsanız daha iyi cevap verebiliriz buradan yazıyla tahmin etmek zor ☺️
Gulcingezer Cilemm1 sivi tuketimi genelde 2 saattir ona dikkat et bir de cift cizgi ve ardindaki 3 gun cok onemli onun harici bir dolu bur bos degerlendirebilirsiniz saglikli beslenin folik asit kullanmiyosanz baslayin ve onemli olan stresten uzak durun
Unlukacar Cilemm1 canım Google ovulasyon testi video yaz 13:27 dk bi video var onu izle çok güzel anlatmış kadın ayrıntılı ben onun dediğine göre uyguladım hamile kaldım