Bebisannesi1 ben oraya gittim memnun kaldım. Zeynep yeşim Görgün e gittim. Çok iyi bir doktor. Tabi uyuşma meselesi biraz ama.
Ses tonu bile rahatlıyor insanı.
Çok tecrübeli biri. Daha önce doğum Hastanesi’nde calismis.
Ben coviidden devlette yattım ilaçlardan gebelik koleztazi oldum anlamadılar. Çıkınca hemen ona gittim direk anladı ve gerekeni yaptı. Tek sıkıntı çok talep görüyor hastası cok.
Hastane de fiyat olarak diğerlerine göre uygun bence