YsmnNuh Bende kararsızım ama rahmetli kayinbabamin ismi mustafa yanina da yiğit düşünüyoruz ama uzun olacak. Bu arada üçüncü bebeğim kızım elif büşra oglum muhammed yekta bunda karar yok hala bakalim hayırlısı daha zaman var nasılsa 24+4 olduk
dyg1606 YsmnNuh canim bende rahmetli kayinbabamin adini koyuyorum Mustafa yaninada atlas istedim uzun olucak ama olsun buyudugnde hangi ismi isterse onu kullanir
Ayb Ben de daha bulamadım ama asafı çok duyuyorum şimdi burada da görünce çok şaşırdım demek bu senenin modası asaf
dyg1606 Serii bende varim ama yaninada yine istedigimiz baska isim daha koyuyoruz iki isimli olcak ins. ☺