miniktirtilim Zeyzey_12 2 yildir kizima molfix ve sleepy kullandim aktif olarak sleepy kullaniyorum cokta memnunum hem islak mendil hem bez olarak canim. Sadece yenidoganda molfix almistim
suleesrky Sleepyi arkadaşım yenidoğan bebeğine kullanıyor ve sızdırma yaptığını söyledi. Ben de kendime sleepy ped kullanmıştım bir ara o ile sızdırma yapıyordu çıldırıyordum. Baby Turco hakkında bir bilgim yok. Ben Molfix tercih ettim.🌸
Zeyzey_12 suleesrky birde galiba sleepy nin bezleri aşırı küçük numaraları hemen büyüyor numara büyüdükçe adet azalıyor fiyat artıyor bende galiba baby turcoyla başlıcam beğenmezsem değiştiririm😬🥰
Tlphbbbb Bayb turco dokusu felan çok güzel ama benim bebeğimin kakasının bir kaç gündür sızdırıyor hemde öyle boyle degil
gul06_ Zeyzey_12 aynen 2-5 kilo arasi 2 numara 3-6 kilo arasi bende post acmistim herkes 2 al yazmisti. 2 bile minnacik 🤣
MerveeD Zeyzey_12 ıslak mendilide baby turco aldım 24 paket cok guzel kokuyor ve cok temız ıcerıgı var cok araştırdım ama yenidoğan olanı temiz