Selam arkadaşlar. Aslında ikinci hamileliğim bu ama ilki çok rahat geçen bi 40 haftaydı. Şimdi 28+4 teyiz ve bebeğim baş aşağı doğum pozisyonunda . Bu aralar tekmeleri yumrukları içimi dışıma çıkaracak tipten. Hele ki son iki gündür.. mesane , vajina .. yani alt bölgeye fena tekmeler yiyorum. Öyle ki doğuracağım sanıyorum bütün gündür. Neden bu kadar hareketlidir ki? Ya da bu ağrıları çok aşağıdan hissetmem normal mi?