Bende 7-haftada yasamıstım kahverengı lekelenme progestan 200 mg kullanmıstım. 1 hafta surmustu sonra kendılıgınden gecmıstı. Ilıskı olduysa ılıskıden kaynaklıda olabılır veya adet dongunden dolayıda olabilir bi acile gıt ıstersen canım en azından ıcın rahat eder. Genelde kahverengı lekelenmede cok büyük problem görmüyorlar.