Cismmpoyraz48 Merhabalar 🤗 bende 2 gündür vajina içi kaşıntı oluyor ve idrarimi yapıyorum oturup kalıyorum sanki dha idrarm varmış gibi oluyor kontrolumde çarşamba gunu ozamana kadar napicam bilemedim rahatsz edici çünkü büyük ihtimal enfeksiyon😒 bu konuda bilgisi olan varmı böyle olanlar nasıl gecirdiniz öneriniz nedir ?
Nisankzn Cismmpoyraz48 mantardir o caresi malesef ilac elma sirkeli suyu seyreltib distan yikayin belli sure rahatlatir
zerhra Cismmpoyraz48 merhaba canim az bir az yanman varsa mantardir ama fazla kawindi yanma idrarinin kesik kesik gelmesi ise idrar yolu enfeksionu ola bilir
Sultan42 Cismmpoyraz48 idararını yapıp Hale’n idrarın varmiş gibi hissediyorsan idrar yolları iltihabı kaşıntı ve beyaz peynir kesigi gibi yada normal beyaz renkte akıntın var ise ve bu akıntı ekşimiş ekmek mayası gibi kokuyor ise mantar