Ezgii0 evet canım bende yaşadım adet sancısı gibi karnım sertlesiyirdu vajinada ağrı bebek fazla hareket etmiyordu kasıklarda ağrı hastaneye gittiğimde normal denildi bana yalancı sanci diye bebeğin yeri daralıyor ondan hareket etmiyor fazla. yada bebeğin durduğu pozisyon değişebilir canm