Beta hcg iki katı olması gerekiyor diyorlar, öyle bişey yok. %60lık artış sağlıklı artış kabul ediliyor. Bende bunun cermesini cektim. Beta hcg %100de %100,artmadı.hiçbi zaman 2 katı olmadı. Ama çok şükür 16 haftalık sağlıklı gebeliğim var. Moralini bozma, eğer sağlıklı ise seninle olacak 🙏