Elimde artik kullanmadigim B12 katkili folic-iod12 var. Pahali bir folik asit. Özel doktorum yazmisti 13.haftadan itibaren biraktigim icin 15 tablet fazla var. Hala folik kullananlara (ankarada yasayanlar olur) verebilirim. Durumu olmayanlar öncelikli.