MinaYusuf teşekkür ederim ama cok gereksiz pahali buluyorum normal kontrol icin. Gittim görüştüm ama doğum fiyatlari oldukca yuksek. Kontrole gidip dogumu baska yerde yapmak da bana mantiksiz geliyo. Soner beye başladım suan memnunum insallah boyle devam eder canim 😊