Aynur47 Kızlar 40+0 olcam bu gece hala mide yanmalarım var hiçmi rahatlamaz ya bu bebek hiçmi inmedi aşağıya mide yanmam varsa hala doğum gozukmuyor o zaman demi
Zeyzey_12 Aynur47 hayır doğuma yakın mide yanmaları olur zaten bebek büyüdüğü için mideniz sıkışır ve mide asidi ağzına gelir 😇
Sevgibbd Aynur47 geçen haftadan beri yanma falan yoktu ama bu gece beni de uyutmadı 37+3 haftalık o zaman benimde mi doğumum yakın
Burcumor-28 39 hafta bende artarak devam ediyor.Bende aynı şeyi düşünüyordum.Aşagı inerse azalır diye ama son günlerde daha da arttı uykudan uyandırıyor resmen yemek yemeye korkuyorum artık.😑