Gebelik şekeri olan hamişler var mi? Ben şuan 32+4 deyim bebiş de 2276 gram çıktı bugün. Kontrol için en başından beri 2 doktora gidiyorum biri seker yüklemesi yaptırdım doktorun biri cok az yüksek derken diğeri şekerin var acil tatlı börek çörek ne varsa kes dedi bu durumu yaşayıp doğumla ilgili sıkıntısı olan var mi erken doğuma mi sebep oluyor? Bebeğini riske atıosun felan dedi