Duygumiran Kizlar ben ilk cocugumu 31 haftalik dogurdum simdi 28 haftalik gebeyim bu gebelik takip uygulamasina göre 80 gun var ama normal gununde olan sezeryanlar kac haftada aliniyor bilgisi olan varmi
NurNaz Duygumiran cnm benim iki dogumumdada 38 hafta olduğum gün sezeryan oldum nst de sancım varmış yrn gel alalım demilserdi
Aylin_calsknn Duygumiran benimde ilk gebeliğim doktor 39 da alırız dedi bende daha erken istedim 38 buçukta alırım en erken dedi
Extreme34 Duygumiran merhaba 31 haftalık doğan bebeğiniz yaşıyor mu acaba?Ben de 33 haftaligim erken doğum riski var 29.haftadan beri.
Duygumiran NurNaz iste tek sıkıntım erken olma ihtimali var digeri 31 de dogunca korkuyorm bunu da 33 e gelse igneyle 35 e tutarim o zaman aliriz diyor