Mineeeecik
Beni şu rahatlatıyor; gebelik sürecini doğa insana doğacak bebeğini en iyi şekilde anlaması icin uygulamali herşeyi öğretiyor 😍 aç uykusuz kalmak tuvalete sürekli koşmak idrar için ayakkabını baglayamamak . Acıkınca uyku bölününce ağlama isteği 😊 çok çok tuhaf süreçler. Bu tuhaf şeyleri bebeğimi anlamak için yaşıyorum diyorum 😍 doğum konusunda okuyorum öğreniyorum ama temelde bedenime ve bebeğime güveniyorum onlar nasıl yapacaklarını biliyor. Anne sütünün ilk hali daha doğuma haftalar aylar kala hazır oluyor beden bebehin etken dogma ihtimalini bile hesaplıyor hazırlanıyor. Diğer süreçlerde de iç gudulerimiz, doktorlar, gebelikle ilgili uygulama ve forumlar yardım edecek. İnşallah eş desteğiniz de tamdır. O zaman gerisi boş. Umarım çok güzel bir süreç geçirirsiniz