cigdemkorkmaz Bugün kontrole gittim doktor riske atmayalım perşembe günü alalım dedi 🥺 fazla bir azalma yok fakat bekletmeyelim dedi çok stresliyim heycanlyım umarım bir an önce atlatırız doğumu
Melike cigdemkorkmaz aynı sorun bendede vardı 37+2 de çatı muayenesinde açıklığım olduğunu öğrendim doğuma alınmıştım. Allahım kolaylık versin sağ salim kavusun inşallah 🤲🏻💖
Yildizparlak cigdemkorkmaz eltimin de olmustu plasenta yaşlanması alınması en iyisi canım çünkü bebeğin burdan sonra kilo falan almıyor eltime öyle demisti doktor
Sarahh cigdemkorkmaz aynı durum bendede yaşandı havuç suyu falan içiyodum 40 haftayı geçmişti doğurdum
cigdemkorkmaz Yildizparlak bana öyle bişey demedi aslında normal bi durummuş doğuma yaklaştıkça fakat riske atmayalım dedi doktorum yarın sabah doğuruyorum 🥺