Gamzess1 Banada yüksek geldi ama doktorum aynı zamanda perinatolog yani riskli gebelik uzmanı yapıyor takibimi, o normal diyince birşey demedim, kendi endokrinologumda sıkıntı yok dedi. Benim annem tiroid kanseriydi ameliyat felan oldu akabinde atom tedavisi gördü, benimde nodülüm var çok küçük bir düzeyde, belki bunu bildikleri için normal demişlerdir hiç bir fikrim yok… Ama kişiden kişiye değişiyor bence, boy-kilo dahi etkiliyor bu hormonal durumları. Bu sebeple güvendiğiniz bir doktoru dinlemek en mantıklısı bana göre.