Zeynpkc Arkadaşlar merhaba son adet tarihim 22 şubat 22 martta kan tahlili yaptırdım betam 114 çıktı bugün 29 martta tekrar yaptırdım 4650 çıktı doktora gittim ve keseyi göremedi doktor başına gelen var mı 5+0 ım bugun takvıme göre yardım rica ederim
Bsrrsb2131 Zeynpkc ben 6+1 de kese 7+1 de kalp atışı duymuştum Beta çok güzel artmış güzel haberlerini bekliyorum :)
Seymsss Zeynpkc Benim beta 2061 çıktı doktora gittiğimde 5+1 hamile olduğumu öğrendim 6mm kese gördük 6+3 te gittiğimde 6mm bebeğim vardı 😀 vardı kalp atışını çok az duyduk 8+4 te gittiğimde kalp atışını çok net duydum ben
teachering06 5+5 te belli belirsiz kese görmüştük, 6+2 de kalp atışlarını vajinal olarak gördük. Henüz çok erken bekleyin biraz daha.
Habus Zeynpkc ben 4+6 da gördüm ama benim betam daha 3+5 de 229 du. Erken yumurtlamıştım, erken döllenme olmuştu yani 🙏
Habus Zeynpkc yok 2 katı artarak gitti işte tam 4+6 da 6.800 dü benim o gün de keseyi gördük ama çok küçüktü kese içi boştu zaten tam 6 da hem keseyi normal boyutta, hem de bebeği görmüştük
Sonikiuc Benim 5 buçuk haftada kese görülmüştü. Beta 5680 di. Görünür inşallah sizinki de yakın zamanda
Seymsss Zeynpkc bazen geç döllenme oluyor canım ozaman biraz daha geç gözüküyor inşallah gözükür içini ferah tut 😘