minik22 Gzm23 yeşil eriği bile tuza banmayı bıraktım zamanında yemeğe atıldığı kadar kullanırım ben yapınca da hep tuzsuz diyolar 😂
3babymom Gzm23 evet hamileyim 14 haftalık ama tansiyon dusuk diye hani takmiyorm nasılsa düşük diyorm yanlış mı yapiyorm acaba
Busraaltsoy Gzm23 Valla kendimi tutamayıp tuketiyorum sürekli tuzluyorum yemeğin içine canım çok çekiyor nedense🙄😂 iyi deyil ama napalim 31+0