Cnnckr Merhaba arkadaşlar. Forumda arama yaptım ama net açıklama bulamadım bu konuyla ilgili. Bugün sabahtan beri idrardan sonra peceteyle sildiğimde sümüksü bir akıntı görüyorum. Beyaz değil hafif sarıya dönük parça parça akıntı gibi ama normaldekinden farklı. Nişan olabilir mi acaba diye düşünüyorum. Ama nişan bildiğim kadarıyla kanlı oluyor. Bu arada 37+0 dayım. Yani doğuma yakınım. Yarın kontrolüm var ama heyecan yaptım açıkçası. Basına böyle bir durum gelen var mı?
Ntugba Cnnckr canım benim balgam tarzında olmuştu bir iki saat sonra pembemsi gelmişti doktorum rahim ağzı açıldığı için öyle geliyor demisti
Cnnckr HandeKefelikk ara ara adet sancısı gibi vuruyor bana da. Her zamanki gibi olan bir şey değil daha farklı.
Maserzek Benimde yaklasik 5-6 gundur sümüksü akintim var 40. Haftadayiz genelde akinti cok olursa dogum yaklasmis diyorlar ama bakalim insallah
Cnnckr Maserzek akıntı 2 haftadır filan var ama bugünkü akıntıdan çok farklı. Artık yaklaşsın yani 40 hafta olmuşsunuz maşallah :)
Maserzek Cnnckr aynn canim☺ artik sabrim kalmadi sali gunu randevum var o zamana kadar gelmezse doktordan suni sanci isteyecem vallahi