alparslanin_annesi aynı şeyi bir saattir yaşıyorum, yerimden zor kalkıp su içiyorum, dediklerine ek karnıma ağrılar giriyor bir de. Ufak bi korkmadım değil🥲 ben de soracağım doktoruma gidince kontrole. Dün gitmiştim her şey normaldi, doğum pozisyonu almış bebiş, kanala girmeye çalışabilir o da baskı yapar ağrı yapar korkma demişti doktorum, öyle bişey de olabilir belki bilemedim😪