Çok fazla oturur pozisyonda durma ayakların aşağıda olmasın yani ara ara kalk dolaş benimde ayak değilde bilekler.sismisti. şekerinde yok çok şükür gece yatarken yastık koy ayaklarının altına öyle uyu gündüz uzat yatsik koy yine benim öyle indi ama insan unutuyor tabi oturunca hemen şişiyor böyle böyle takip et engellemeye calis vücudunu analiz et dene bakalım.senin neden sisiyo karbonhidrat ya şişiyor mesela şeker olmasada şekerli şeyler etkiliyor yine.