çok yürüdüğüm zaman oluyor belde ağrı. Bir de çok oturup birden kalktığımda karnım toplanıyor sanki bir kaç saniye. Aslında benimde bir sorum olacak sanki bu haftalarda bir tık hareket azaldı gibi bende. Hatta geçen cuma akşamı içim rahat etmedi acildeki doktora gittim. Doktor pozisyonundan dolayı öyle, sırtını karnına dayamış ayakları içeride kalıyor çok hissetmiyorsun o yüzden ama her şey yolunda dedi. Siz de nasıl?