AEAS Mrvkzgdnl AOÇ günlük cam şişe. Hamilelikte sütten tiksinmiş birisi olarak tadını çok beğendim. İçine biraz tarçın atıp içersem şekerimi de düzenleyeceğini söylemişti benim doktorum😊
ozgeya Mrvkzgdnl cam şişede olan günlük sütleri tercih ediyorum.tam yağlı olarak. Doktorum açıkta alınan sütleri asla tüketmemi söyledi,mutlaka pastorize olmalı. Uzun ömürlü süt de çok sağlıklı değil
Neroizm Mrvkzgdnl ben pinar laktozsuz iciyorum. Zaten yeterince hamilelik sikintisi ceken mideme bir de laktoz yuku bindirmek istemedim.