Bende herkesin doğum hikayeleri okurdum bi heyecanla şimdi bana sıra geldi🙃🙃 kısaca özet geçeyim sabah odaya geldik nst bağladilar lavman yaptılar ben lavmanı normal doğumda sanıyordum cok korkutucu geliodu ama iyi oldu tuvalete cıkamıodum karnım rahatladi😄 sonra ameliyathaneye indirdiler anestezi doktoru geldi kıpırdama hiç acımıycak dedi omuzlarımı indirmemi söyledi arkadan vurdu sinek ısırığı gibi biraz irkildim dokununda sonra ayaklarım ısınmaya basladi uyuşunca sonda taktılr doktor geldi müzik açtılar normal konusuyolar ben tabi uyuşmuşum kendimi kötü hissettim acayip uyku basmıştı esniyodum meğersem tansiyonum düşmüş hemşireye söyledim uyku bastı die şırıngayla bişey vurdu gözüm açıldı bebeği çıkarması 5 dk sürdü gözlerimden yaşlar aktı görünce insan kendini tutamıyor çok güzel bi duygu😊😊🤍🤍🤍 sonra dikişe başladilar odaya çıktım uyuşukluk geçene kdr bişey yemedim uyuşukluk geçmeye başladi ayağa kalkış zordu ne yalan söyliyim kişiden kişiye değişir ağrı ne yanma hissettim 2 tur attık ama yürüyünce kendime geldim açıldım gerçekten yürüyünce daha rahatlıomuş insan konposto ve çorba içtim gaz çıkmadı dahaa çok acıktım gaz çıkınca yemek yiyebilicem Allah herkese bu duyguyu nasip etsin 🙏🏼 Sorularınız varsa sorabilirsiniz