Minikmucizem13 Arkadaslar benim son adetim Ocak 17 ama doktor geç yumurtlamissin haftası uymuyor bebeğin dedi kucuk bebek dedi kötü bişey mi bu anlamadım bebeğim sağlıklı mı yani
HilalEyce Minikmucizem13 bundan sonra ki gelişimi önemli benim ki de 2 hafta geç döllenme oldu. Yeni adet tarihi belirlendi. O tarihte ilerliyor bebeğim.
ozben0312 Minikmucizem13 benimde 25 Ocak, şuan da sata göre 9+0 olmamız lazım,ama bebek 7+2 bugün bizimde geç döllenme olmuş ama herhangi bir sıkıntı oluşturmaz bu..önemli olan bebeğin gelişimi..
ozben0312 Htc26 6+4 de geçen hafta hem bebeği gördük,hem kalp atışıni dinledik yarın tekrar kontrol var bakalım hayırlısıyla
_Arzu_ Gec dolenme bor sorun diyildir yani bebeyiniz başqa bir problem yoksa normaldir Bendede 12 gun gec dolenme var şuan 16+1 olduk hersey yolunda