bebekomm rahat ol canım 15 gün oldu doğum yapalı ama emin ol hiçbişey anlamıyosun belden uyuşturucaklar hissetmiyosun ve sen diktlermi açtılarmı diyene kadar bebek çıkıyor sana tavsiyem doğumdan sonra odana gelince sade nescafe ve bitter çikolata baş ağrısı bel ağrısı hiç olmadı bende