Edadmrr Bandırmaya yeni taşındım ve doğum için az bi vaktim kaldı iyi bir doktor seçimi yapmak zor tavsiyeleriniz neler?
HaleYalnDoan Edadmrr ben özel hastanede hayal beye gidiyorum basından beride onunlayım 29 haftadayız cok memnunuz Öneririz memnun kalırsınız 🤗
DuyguSen Edadmrr özel hastanede hayal beye gittim gebeliğim boyunca doğumumu da o yaptırdı. Çok memnundum tavsiye ederim 🤗
deletedmom6295 özel hastaneyle anlaşması olan İlhan Şen e gidiyorum çok ilgili bir doktor hemen hemen özel hastanedeki bütün doktorları denedikten sonra giçbirinde karar kılmadım çünkü özellikle riskli gebelikte ne yapılması gerektiğini bilen maalesef yok. khayal beyle de ameliyat konusunda kötü anılarım var takibi iyi olabilir ama işin operasyon kısmında asla güvenecrğim bir doktor değil
Caglaaa deletedmom6295 merhaba ayrıntılı ultrasyon için de ilhan beye mi gittin ben aradım rapor vermiyoruz dedi ilhan bey kafamı karıştırdı
Edadmrr BEN bir kere gürsel beye gittim ilgi alakası güzel ama doğum ücreti ne olur bilmiyorum yeni taşındım evimi yeni düzüyorum baştan ve eşim hem çalışıp hem okuyo o yüzden zor oluyo