Umutduru amin canım. Kayıp Yaşamadığım yaşamayacağm anlamına gelmez her zaman o korkuyla yaşıyoruz. Yalnız sen hiç belirti bişey yazmamışsın bunun için tahminde bulunmak çook zor destek ve dua istersiniz cesaret isterseniz başka, bu şekilde yazmak eksik bana göre. İnşallah olur