Semrasular Kızlar bugün ilk aşımı oldum hiç acıma hissetmedim bu saatte kadarda bişey hissetmedim hala aman aman bi ağrım yok ama yavaştan kolum acımaya başladı sanırım yarın daha ağır olur gidi geliyor. Olanların ağrısı ne kadar sürdü acaba?
edis22 Semrasular 8gun surdu benimki. Daha bekle canim agri yarin cikacak ortaya. Bende ilk yaptirdigimda hani agri yokki diyordum ama yarini badima gelenlerden habersizdim😬gecmis olsun
_neslihan_ Semrasular ilk gün hiç ağrımadı bayağa eşime hava yaptım haha bumuymuş tetenoz acımadı bile değil 2 gün sonra kolum felç gibi gezdim 2 hafta oldu hafif ağrı oluyor zorlayınca o bölgede ama inşallah ağrımaz seninki
Ponyo Semrasular ben aşı ilk olduğu gün hafifi bir ağrı yaşadım geçti. Öyle şiddetli bir ağrı sızım olmadı şükür. 2 dozumu oldum..
Semrasular Sinoooom yaaa o kadar uzun mu sürüyor ay ne sevinmiştim ağrımıcak diye ama yavaştan hissediyorum ağrıları 😁
Sinoooom Semrasular sonradan geliyor acısı zaten ikincisi de çok ağrımıştı 😂😂 geçmiş olsun şimdidennn😍 benim mide bulantım da olmuştu 🤦🏻♀️
miniktirtilim Semrasular ilk tetanozda 2 gün sürdü Seferde 1 gün Ama 3. Dozda 1 hafta kolumu perte ayirdi valla. Bu gebeligim de hic yaptirmicam şükür tamamlayici 5 doz yaptirmistim ben
Bebisiannesi Semrasular Ayyy ben rahat 5 gün çektim ilk dozda cuma günü de 2. Doz var korkarak gidecem 😂 kolumu ilk 3 gün neredeyse kullanamadım eşim üstümü değiştirdi o derece ağırdı ya da benim bünye çok hassas bilemedim😂
Ceylandeveci0763 Bebisiannesi çok fena ya ben mahfoldum ağrısından 1 hafta çektim ağrısını ve miğde bulantısı oldu bende hala ağrıyor o tarafa yatamiyorum öbür dozları yapmasak birşey olur mu acaba bilen var mı
Bebisiannesi Ceylandeveci0763 Yapılması gerekli diye biliyorum canım bende ateşlenmiştim kabus gibi bir şey 🥺 umarım 2. Doz böyle olmaz
Bebisiannesi Ceylandeveci0763 Sor canım sizin için en doğru karar doktorunun ona sormadan kendi kafana göre hareket etme 🥰