_yasemin_ Böyle olan var mı ? :( çok üzgünüm tüp bebekle hamile kalmıştım doktorum, kan sulandırıcı (enox)kullanıyordum o iğneden olabileceğini söyledi :( bu şekilde yaşayıp gebeliği devam eden oldu mu?
_Hande_ _yasemin_ Sakin olun önce Allah yardımcınız olsun. İnşallah hersey yolunda devam eder. Ama kanaması olup çok sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alanlar var. İçinizi ferah tutun ve bol bol dua edin.
Ilkhayat _yasemin_ hiç kalkmayın hep uzanın ayağının altına 2 tane yastık köy uzan eğer devam ederse hastaneye git 🙏rabbim sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini ❤️🙏
FBK-DUZGUN _yasemin_ Bende tüp bebekle ikizlerime hamileyim benimde 6. Hafta keseleri görmeye gideceğim gün kanamam başladı doktor progesteron dalgalanmasından olur normal dedi hala oluyor bazen leke bazen daha yoğun ama 9 hafta oldu nerdeyse şükür kanama kese etrafında değilse korkulcak bir durum yok tabi siz tedbirli olun yinede yoğun olursa
caglaolmeZ _yasemin_ bende tüp bebek benim de lekelenmem oldu bende asprin kullanıyordum direk kesti doktorum
A-y-s-e-g-u-l Korkma canım bende tüp bebek ile hamile kaldım aynı ilaçları kullanıyorum 11 haftada kırmızı kanamam oldu bebekte bişi yoktu yavaş yavas geçti dinlen kanamayı durduran ilaç verir zaten doktor
_yasemin_ A-y-s-e-g-u-l canım zaten 3 güne 1 pruluton iğnem var transferden beri yaptırıyorum onu kalçadan haricen günde 3 defa progestan dex göbekten yapıyorum bunları kullandığım halde oldu doktorumla iletişime geçtiğimde kan sulandırıcıyı iki gün yapma dedi şu an kanama durdu ama ben çok üzüldüm 😞😞😞😞😞
_Hande_ _yasemin_ Anlıyorum canım benim de 2 kaybım var hamile kalmadan önce ameliyat oldum şimdi yeni hamileyim ama Allaha sığınıyorum sende rabbime sığın güven dua et Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah
_yasemin_ _Hande_ Rabbim kucağımızı doldursun inşallah canım yüzümüzü hep güldürsün 🤲🏻 Ağlamaktan gözlerim şişti:( son olsun inşallah
_yasemin_ Ilkhayat amiiinn inşallah canım duanızda eksik etmeyin lütfen dediğini yapıyorum iki yastık koydum uzanıyorum hep
_yasemin_ A-y-s-e-g-u-l canım dualarını bekliyorum benim de geçer inşallah şu an durdu elhamdulillah dahası olmasın duanı bekliyorum 🤲🏻
_Hande_ _yasemin_ inşallah sen kendine mukayyet ol sakin ol uyumaya calis. Ne gelirse ne olursa Allahtan sonuçta bizim yapabileceğimiz birsey yok dua etmekten başka.
_yasemin_ _Hande_ öyle canım çok haklısın veren de alacak olan da Rabbim sonuçta gönlümüze göre versin inşallah
_yasemin_ FBK-DUZGUN kanama kesildi şu an fazlalaşırsa git demişti doktorum ama ben yinede yarın gideceğim umarım kese etrafında değildir 🤲🏻
_yasemin_ caglaolmeZ geçmiş olsun şimdi nasılsın canım bıraktıktan sonra tekrar yaşadın mı? Bana doktorum iki gün bi ara verelim dedi