Evet kızlar bana da nasip oldu doğum hikayemi yazmak ….Cumartesi günü saat 10.30 gibi hicbir agrım sızım olmadan suyum geldi ve ben çok korktum ilk gebeliğim tecrubesizim hemen karşı komşumu cagirdim dedi hemen hastaneye git ama ben korkuyorum tabi 😂nolacak nasıl olacak diye sonra çatala çıkardılar dediler 3 cm açıklık ben şok 😂 hemen yatis yaptılar ama suni vermediler saat 3 e kadar 5 santimde kaldı acilmam tabi ama ben hep o sürede yürüdüm oturdum kalktim bi yerden destek alıp comeldim 3 den sonra tuvalet hissi geldi dedim benim tuvaletim geliyor ebe bi baktı dedi çatala hemen ışte zor kısmı başladı benim için ıkınmak ilk olduğu için bilmiyosun yapamiyosun en zor yeriydi ıkınmak oyuzden kesik attılar 4 ıkınmada geldi bebeğim kavuştuk çok şükür dikişlerim var tabi ama ikimizde iyiyiz hareket edebiliyorum kendi isimi halledebiliyorum Rabbim herekse kolay doğumlar nasip etsin inşallah bizim hikayemiz buraya kadar Allaha emanet olun merak ettiklerinizi sorabilirsiniz