Yasecer 53 günlüğüz. Benimde oğlum 12.gun yoğun bakımdan çıktı meme tutmuyordu tutarsa da hemşire zoruyla uğrasa uğrasa 15 dk belki. Eve gelince de aynısı oldu. Sağıp biberonla verdim. Sonra silikon uc aldım onla emzirdim tabi 2 saat sürüyor ve doymuyordu. Yine biberon verdim mecburen. Üstüne dil bağı çıktı 1 ay kontrolünde. 41 günlük iken kestirdik ve sünnet ettirdik. Şimdi de biberona alıştığı için emmiyor sinirli şekilde söyleniyor memeyi tutuyo bazen tutmuyo. Tabi sizin gibi bana da emzir, silikonla verme, mama verme, yok çorba iç sütun ondan az vs vs dediler.. Üstüne kaynanam tutup tutmadığını denemeye kendi memesini vermis ağzına hastaneye gittiğimde 🙄🙄
Ben daha 2 gün önce ağladım yine. Süt çıkmıyor neredeyse diye. Emzirmeye çalışıyorum emmiyor. 1 ay kontrolünde günde 3 kez mama gerisi süt iken şimdi tam tersi diye stres yapıyorum. Normalde 7 saat sonra 3 biberonluk 60-70 ml çıkarken şimdi 1 biberon zor çıkıyor…