MerveeD _Hande_ herkeste olmaz zaten yada bır gun olur 2 gun olmaz aniden gelir bir agrı saplanır hamılelık böyle birsey korkmayın
Huriye1996 _Hande_ benim çok ağrım oluyordu gecsin diye yalvarıyodum, geçince de acaba bebek iyimi niye ağrımiyor diyorum , normalde zaten ağrı olmamalı sevinin bence