Selam kızlar 28 + 4 haftalık hamileyim. Bacaklarımda ufaktan şişmeler oluyor ara ara kramplar vs. Yürüyüş yapmaya biraz geç kaldığımı biliyorum ama havalardan dolayı sürekli çıkıp yürüyemiyorum.
Evde sizlerin yaptığı hareketler ya da sporlar var mı ?
Ödem oluşmasın vs. Diye yaptıklarınız ya da ?