HilalCeylan1 Gecen hafta kasıklarımda agrım var diye gittim açılmam varmı diye ebe kontrol etti hiç korkulacak bisey yok canım açıkçası
Elfgny HilalCeylan1 duymak istediğim cevap buydu benimde🙏 Valla içime su serptin canım son günlerde düşündüğüm tek şey bu çatı muaynesiydi 😐
Beyzateo Bugün gittim. Parmağını soktu çıkardı 2 saniye sürdü. Hemen bitti açılma var mı diye baktı. 2 saniyede az bi acı oluyo zaten hemen çıkardığı için çok bişey olmuyo😄 sadece ilk defa olduğu için utanıyosun biraz
deletedmom11 Şu çatı yüzünden sürekli post açıyolar insanLarı korkutmakdan wazgeçmediLer sen kimseye bakma iki saniyelik bişi hissetmiyosn bile eLiyle yokluyo doktor o kdr