Ydnhld Kızlar sancısı 1 hafta önceden başlayıp doğum yapan var mı. 37+3teyim bebek iyice aşşaya indi , ağırlığını bile hissediyorum vajinamın üstünde. Şiddetli adet sancısı gibi bişey oluyo arada , korkuyorum gerçek sancım mı geliyo diye…
filtrekahve Ydnhld Bende 37+4teyim 1 ay öncesinden başladı bende kasılmalar. Erken bekliyodum ama bayağı durdu içeride ☺️ Öncekini tam 37de doğurmuştum. Onda da kasılmalar erken başlamıştı. Belli olmuyor yani ne zaman canları isterse o zaman geliyorlar 😂