Ebru8141 canım benim yaşadığım şeyin aynısını yaşamışsın benim bebekte 7+3 te durmuştu kalbi:( benim kalbi duran bebeğin kesesi taa 20. Haftalarda kayboldu kendiliğinden ona baglı kanamalar hep olmustu bizi çok ama cook korktuğu zamanlar da olmustu kanamalarım, çok şükür diğer bebeğime bişey olmadı. 2li ve 3 lü taramaları diğer bebeğin kesesi içerde olduğu için sonuç kötü çıkarsa yanıltır diye yapmıyorlar ama içini rahat tut inşallah bişey olmayacaktır biz 4 lüyü yaptırmıştık sıkıntı da çıkmamıştı, bizde yek sıkıntı bebeğim 32. Haftada doğdu ama bin şükür yaşıyor yanımda sağlıklıda. Allah diğer kalan bebeğine sağlıklı uzun ömür nasip etsin, kafanı karıştırma söylenilenler doğru ama can sıkılacak bişey yok inşallah 🙏