kamanoss58 Bugün nstye girdim ve sancılarım çıktı. Doktor pazartesi günü sabah 8de tok gel dedi alttan muayene yapıp durumuna karar verelim dedi. Vajina bölgesindeki kemiklerimdede ciddi ağrılar var. Acaba doğum ne zamana olur ayrı şeyleri yaşayan var mı? Şuan 37+5 haftadayım.  
Burccfr Kasılmalar düzenli olduğu zaman doğum hakkında yorum yapılabilir. Sizinde şuan yalancı kasılmalarınız var toco değerlerinizle anlayabiliriz bu nst den çok küçüm bi kesit sadece bununla yorum yapamayacağım .
kamanoss58 Burccfr yorumunuz için teşekkürler. bebeğim sertleşiyor bir tarafa toplanıyor. Cumartesi günü ishal ve kusma yaşamıştım bugünde yine aynı şekilde ishal gibiydim. Normalde kan ilacı kullandığım için zorlanıyordum bu ara öyle bir sorunum yok.
Burccfr kamanoss58 ishal olduysanız bence doğum çok yakın gibi görünüyor yani bi üşütme durumu falan yoksa hadi sağlıkla gelsin inşallah 🥰