Hamilelim başından beri vitale gidiyorum doğuma 18 gün kaldı zorunlu sezeryan olucam kepez devlet hastanesinde eltim ebe düşünüyorum bende nerde doğum yapsam diye çok korkuyorum😔eltim oya hanımda yaptırcak doğumu vitalede koray dumana gidiyorum bu doktorlara gidin varmı