mavisevdamm_m His var ama acı yok kesi atılırken hiç hissetmedim dikilirken çok az hissettiğimii söyledim hemen iğne vurdu doktorum. Mesela doğum sırasında karnıma bastırdı doktor genelde acılı ağrılı olduğu söylenir ben onuda hissetmedim sadece baskı vardı birde nefesiniz kesiliyor o an ister istemez okadar yani his hep var belden aşağı o anda komple uyuşuk olmuyor zaten öyle olsa ıkınamayız ama sadece ağrı sancı acı yok baskı hissediyorsunuz okadar.