-ir3m ev buhar makınesı dıyosanız cocuk ıcın. Kiwi buhar makınesı aldık 3,5 senedır kullanıyoruz odayı guzel nemlendırıyo. Hastalıklarda kullanılan buhar makınesı soruyorsanız eğer omron markasını aldık üfürmesi cok yogun guzel. Sorunuzu anlayamadığım ıcın ıkı cevap verdm