Merhaba. 16 haftalık hamileyim rahim ağzında 5 cm miyom çıktı. Ara ara kanamam oluyor progestan kullanıyorum. Bebeğin gelişiminde bi sıkıntı yok şuan cok şükür.Acilde gittigim doktor ilerki haftalarda sıkıntı çıkabilir dedi. Benimle aynı şeyi yaşayanlar varmı acaba 😔