Nazlierdemir Kızlar kaynanam bana bakıp bakıp senin doğuma daha çok var karnın yukarda diyip duruyor illa karnın aşağı mi inmesi lazım doğumun yaklaşması için 38+2 gunlugum
Bedriye12 Nazlierdemir bende 37+1 deyim bana da hep öyle diyorlar sen sezeryan olursun normal yapamazsın diyorlar sinir oluyorum ağzı olan konuşuyor
EsilaMiracAyazEren_Moms Nazlierdemir Ben pek öyle olduğunu düşünmüyorum. Çünkü tam doğum anında da aşağı inebiliyor karın. Bende mesela 35+3 haftalığım. Karnım aşağıya düşmüş gibi geliyor. Gören de öyle diyor. Ama doğuma dair hiçbir belirtim yok